نمی دونم چرا ولی این روزا دیگه خیلی از میکاپ خوشم نمیاد...
قبلنا خیلی بهش اهمیت می دادم، پول هم خرج می کردم؛ اما الان خیلی به دلم نیست. نمی گم من خیلی فرهیخته ام یا خیلی روشنفکرم ولی از وقتی که تصمیم گرفتم بیشتر کتاب بخونم دوست دارم بیشتر وقت و هزینه م رو صرف کتاب کنم و همونقدر که سابقا واسه خریدن لوازم آرایشی نقشه می کشیدم حالا بیشتر برای خریدن کتاب بعدی نقشه می کشم!
این تغییر رو حداقل خودم بیشتر از هرکس دیگه ای حس می کنم.
چند وقت پیش تو اکسپلور خیلی اتفاقی پست یه بیوتی بلاگر رو دیدم که انتهای کپشنش نوشته بود مواظب باشید میز آرایشتون بزرگتر از میز تحریرتون نشه!
خیلی حرفش روم اثر گذاشت و رفتم بقیه پست هاشو دیدم همین جمله رو انتهای کپشن تمام پست هاش نوشته بود؛ با این که بیوتی بلاگر بود یادش نرفته بود که ارزش مغز پر و صورت بی رنگ بیشتر از مغز خالی و صورت رنگیه!
.
پ.ن: با همون حالتی که داشتن عکس گرفتم، بدون مرتب کردنشون! :|