خب من اومدم با معرفی یه کتاب خفن که تصمیم دارم یه بار نه بلکه چند بار بخونمش... انقدر بخونمش که تک به تک جمله هاش ملکه ذهنم بشه.angel
کتابی که هر زنی باید بخونه!
کتابی که میتونه خیلی رو تصمیماتمون تاثیرگذار باشه.

بخشی از متن کتاب که دوست دارم با آب طلا بنویسم و بذارمش جلو چشم همه!yes

"جامعه به ما یاد داده باید پسرها را طوری بزرگ کنیم که دنبال خواسته هایشان بروند و دختران را طوری بزرگ کنیم که دنبال پسرها بروند. من اینجا هستم تا به شما بگویم مهم نیست جامعه درباره شما و رویاهایتان چه فکری میکند؛ به جهنم، حتی مهم نیست خانواده تان، دوستانتان یا شریک زندگی تان در مورد رویاهایتان چه فکری می کنند. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که شما تا چه حد خواهان رویاهایتان هستید و برای به دست آوردنشان حاضرید چه کارهایی انجام دهید." این کتاب سه بخش داره با عناوین:

1.بهانه هایی که باید کنار بگذارید.
2.رفتارهایی که باید یاد بگیرید.
3.مهارت هایی که باید کسب کنید.

که ریچل هالیس هر بخش رو به قسمت های مختلف تقسیم کرده و هر کدوم رو با قلم شیرین و دوستانه ای توضیح داده.

گاهی اوقات ممکنه فکر کنیم کتابای انگیزشی شعاری و خسته کننده هستن؛ اما "شرمنده نباش دختر" اصلا چنین حسی به من نداد و برعکس با هر جمله ای که میخوندم بیشتر ترغیب میشدم تا ادامه ش بدم.smiley
──── ♡ ────
📚نام کتاب: شرمنده نباش دختر
✒نام نویسنده: ریچل هالیس
📝نام مترجم: هدیه جامعی
📖نام انتشارات: کتاب کوله پشتی
──── ♡ ────
سوال: شما سری کتابای ریچلو خوندین؟ دوست داشتین؟ نظرتون؟ smiley
──── ♡ ────