اگه بخواهیم خیلی ساده اسکرپ بوک رو تعریف کنیم، میشه گفت یک جور دفترچه خاطرات تصویری با توضیحات لازم!

دفترچه‌ای که در اکثر مواقع یه کلاسوره که این امکان رو بهمون میده که هر چیزی رو که دوست داشتیم، پانچ کنیم و توی دفترمون نگه داریم.

────♡────

با درست کردن اسکرپ بوک، این امکان رو به عکس ها، یادگاری ها و کارت ها و تکه نوشته های دوست داشتنی مون، می دیم که بیان بیرون و روی صفحه های دفترمون برای خودشون جا پیدا کنن.

────♡────

در واقع اسکرپ بوک شما دفتری هست که خودتون همه اش رو درست کردین و شبیه هیچ دفتر دیگه ای تو دنیا نیست . حتی خیلی مواقع به شما یادآوری میکنه که آدم خاصی هستین و چقدر جزئیات خوب تو زندگیتون هست.

────♡────

اسکرپ بوک مثل داستان زندگی یه شخصه و اسکرپ بوکر در واقع گوینده اون داستانه. اسکرپ بوک داستان دیروز و امروز و فرداهای شماست. چیزیه که میتونه در آینده برای نسل های آینده شما بمونه و اونا میتونن از احساسات و تجربه های شما بهره بگیرن و احتمالا براشون جالب باشه مادربزرگ/پدربزرگشون اولین باری که رفت سرکارش یا اولین باری که عاشق شد؛ یا با دیدن فلان فیلم و خوندن فلان کتاب و دیدن فلان مکان چه حسی داشته؟!

────♡────

👑📖موضوع اسکرپ بوک چی میتونه باشه؟

💎اسکرپ بوک میتونه درمورد آیدل مورد علاقه تون باشه. از اولین روزی که باهاش آشنا شدین، چطور آشنا شدین، روزی که برای دیدن فیلمش به سینما رفتین یا به کنسرتش رفتین همراه یه عکس از بلیطی که روی اون صفحه چسبوندین.🍭🌿

یا خاطرات روزمره تون همراه عکس و اتفاقات خاص اون روز.🍕🌻

بعضی از مادرهای باردار از اولین روزی که میفهمن باردارن تا اخرین روز زایمان یه اسکرپ بوک برای موجود درونشون میسازن تا بعد ها که بزرگ شد با خوندنش لحظه به لحظه ی احساسات مادرشو درک کنه!🍼🌞

یا هر ایده ی دیگه ای که میتونه به ذهن خلاقتون برسه!💫🍰🌼

────♡────

شما اسکرپ بوک دارین؟

یا به فکر درست کردنش هستین؟

من که امسال تابستون دست به کار میشم؛ حتی میخوام از 1تیر شروع کنم!😁

اگه دارین از حس و تجربه هاتون برا بقیه بنویسین😘📖💎