📺💕💿🍲🍒
نام سریال: افسانه دریای آبی
تاریخ پخش: ۲۰۱۶
ژانر:کمدی عاشقانه تاریخی
شبکه پخش: sbs
تعداد قسمت: 20
بازیگران: leeminho/junjihyun
────♡────
خلاصه داستان: این سریال یه درامای فانتزی رمانس هست که موضوع اصلیش از اولین کتاب داستان تاریخ کره است که درباره یک پری دریایی یا مرد دریایی برگرفته شده. این کتاب تاریخی مربوط به دوره چوسانه. خود سریال تقریبا تا یک سومش هم تو دو دوره چوسان و دورهدمعاصر کره جنوبی روایت میشه.
────♡────
✔نظر ادمین: من اولش مردد بودم که این سریالو ببینم یا نه چون فکر میکردم دختره از پسره بزرگتر دیده میشه و بهش نمیاد! اما بعدش که سریال پیش رفت و بازی فوق العاده ی جون جی هیونو دیدم فهمیدم که کاملا اشتباه می کردم. داستان تو دو دوره چوسان قدیم و عصر معاصر کره جنوبی روایت میشه که نشون میده این دو زوج تو زندگی قبلیشون هم عاشق هم بودن؛ اما هوجونجه(لی مین هو) با سفر روح پیش یه پرفسور روانشناسی میفهمه که تو دوره قبلی پایان خوبی نداشتن پس میفهمه که باید تلاش کنن این بار پایان خوبی رو برای خودشون رقم بزنن و همین هیجان روند داستان رو زیاد کرده بود.😨
لی مین هو خوب تونست به عنوان یه فرمانده و یه  کلاهبردار حرفه ای نقشش رو اجرا کنه، من عاشق وقتایی بودم که با اون فندکش آدما رو هیپنوتیزم می کرد و تحت کنترلش در می آورد!😁
طنز سریال عالی بود. این سریال رو به اونایی که عاشق طنز و کمدین به شدت توصیه میکنم. خل بازی های جون جی هیون هنوزم تو ذهنمه و یادم که میفته خنده م میگیره!😂
────♡────
پ.ن: این سریالو تابستون پارسال دیدم ولی گفتم معرفی کنم شما هم سرگرم شین.
────♡────
نظر شما در مورد این سریال چیه؟
────♡────