💗
خب بعضی موقعا پیش میاد که به خاطر بعضی مسائل از آدمای دورمون حتی شده برای یه مدت کوتاه دوری می کنیم تا تنها باشیم یا اینکه به یه شهر یا کشور جدید نقل مکان می کنیم و هیچ دوستی فعلا نداریم یا اصلا آدمی هستیم که دوست نداریم با کسی دوست بشیم ( اجباری در کار نیست که)


اون وقت به این فکر کردین که چه جوری وقتمونو بگذرونیم که خوش هم بگذره؟!
من بهش فکر کردم و یه چیزایی رو از سایتای خارجی پیدا کردم و ترجمه کردم؛ یه سریاشم که تجربه خودم بود براتون نوشتم😊

 

اینم لیست خدمت شما:
1.پیاده روی کردن؛ میتونه همراه هدفون و هندزفری، آهنگ مورد عداقه تون و یه جفت کتونی راحت باشه.
2.طرح زدن رو ناخن؛ خودم تو این کار خوب نیستم:)
3.پختن یک غذای جدید؛ امروز اینو امتحان کردم خیلی حس خوبی داشت^^
4.خوندن کتاب یا رفتن به کتابفروشی؛ اگه حس فوق العاده شو تجربه نکردی خیلی تباهی:)))
5.درست کردن و نوشتن بولت ژورنال
6.حمام طولانی و ریلکس کردن با آب گرم^^
7.شوهای موردعلاقه تو ببین؛ مثلا اگه کیپاپری بشین ریلیتی شوهای گروهتو ببین✌️
8.مدیتیشن... یک کلمه محشره!
9.اتاق یا کمد لباستو منظم کن؛ میبینی که ناخودآگاه چقدر رو حالت تاثیر خوب گذاشته!
10.یه میکاپ جدید رو امتحان کن و با اون میکاپ عکس بگیر!
11.اطراف محل زندگیتو کشف کن؛ مثلا من چند وقت پیش این کارو کردم و دوتا کافی شاپ تو نزدیکی خونه مون پیدا کردم و کلی هم خر ذوق شدم:)))
12.ویدئوهای بامزه تو یوتوب ببین.
13.روی صورتت ماسک بذار.
14.آلبومی رو که هنوز گوش ندادی، پلی کن و گوش بده.
15.به یه تئاتر کمدی برو.
16.به موزه های شهرتون برو.
17.یه نامه دست نویس(منظور روی کاغذ نه وورد و لپ تاپ) برای کسی که حواسش به شما هست و مراقبته بنویس.
18.اسکراب مخصوص صورتت بساز.
19.برای یه قهوه/چای به یه کافی شاپ برو؛ می تونی یه کتابم با خودت ببری. می تونی کافی شاپای مختلفو امتحان کنی^^
20.موضوعاتی رو که در موردش کنجکاوی سرچ کن و راجع بهش اطلاعات بیشتری به دست بیار.
21.یه پلی لیست از آهنگای مورد علاقه ت درست کن.
22.طرز تهیه یه دسر ساده رو سرچ کن و درستش کن.
23.رزومه خودتو تنظیم کن!
24.یه نامه به خود گذشته یا آینده ت بنویس :)
25.درمورد سرنوشت و بیوگرافی آیدل های مورد علاقه ت تحقیق کن.
26.به یه پادکست انرژی مثبت گوش بده.
27.به سینما برو.
28.به وبسایت مورد علاقه ت سر بزن؛ مثلا من وبسایت رنگی رنگی، سیب اسکچ، رد بابل و سومپی رو دوست دارم:]
29.طراحی یا نقاشی کن یا یه کتاب رنگ آمیزی بخر و رنگ کن؛ خیلی باحاله!
30.یه داستان بنویس؛ حالا نه رمان یه داستان کوتاه!
31.یه مدل موی جدید رو امتحان کن؛ می تونه یه رنگ موی جدید هم باشه (اگه اجازه شو داری:|)
32.برنامه پینترست نصب کن و عکسای مورد علاقه تو پین کن.
33.برنامه پیکس آرت نصب کن؛ می شه با استیکراش کلی عکسای باحال درست کرد؛ این دیگه بستگی به خلاقیت خودتون داره~_~
34.دکور اتاق یا خونه تو عوض کن؛ خیلی حسش فوق العاده ست باور کن!
35.یه کار خیر داوطلبانه انجام بده؛ حس مفید بودن پیدا می کنی^^
36.لباساتو از کمد در بیار و ببین کدوم با کدوم بیشتر می آد؛ کنار هم بذار و ازشون عکس بگیر؛ هر موقع خواستی بیرون بری یه سر به اون عکسا بزن و ببین میخوای چه تیپی بزنی! ؛)
37.یه برنامه غذایی برای خودت بنویس^*^
38.یه لیست بنویس به اسم "آرزوهای خریدنی"؛ دلت می خواد چیا داشته باشی؟ چی بخری؟
39.برو خرید و اگه از چیزی خوشت اومد بخرش و اهمیتی نده که یعنی فلانی اینو میپسنده؟ مهم اینه که تو پسندیدی!
40.یه سریال دانلود کن یا بخر (حالا هر چی...) و ببین!
💗
خب اینا ایده های من بود...
شما هم اگه ایده ای دارین تو کامنتا بگین بقیه هم استفاده کنن :)))
بوس پس کله تون smiley