🎬🎥
من هیچوقت فکر نمیکردم cdrama بتونه روی دست kdrama بزنه!😐 فقط بگم انققققدر ازش خوشم اومد که بعد دیدنش هر چی سریال k و c دیدمو بی خیال شدم!😑 خیلییییی خوبه...
اگه دیدین نظرتونو کامنت بذارین☺
──── ♡ ──── نظرم: من این f4 ای که تو این سریال بود از همه ی f4ها دوست داشتنی تر بود حالا بگین چرا؟ چون تو این سریال شخصیت های اف چهار خیلی قویتر شخصیت پردازی شده بودن، یه جوری که حتی استایل لباس پوشیدنشون هم با شخصیت هاشون هماهنگ شده بود و از اون گذشته بازیگرای این ورژن فوق العاده نقششونو طبیعی تر نسبت به اون یکی ورژن ها بازی کردن. کلا از موسیقی متن گرفته تا طراحی لباس و گریم شخصیت ها و طراحی دکور صحنه، همه و همه خیلی قوی تر بودن. و یه چیزی که تو این سری توجهم رو جلب کرد این بود که بر خلاف اف چهارای دیگه که با پول بابا پز میدن اینا یه جورایی با استعدادن و خیلی دوست دارن روی پای خودشون بایستن. کلا این سری از اف چهارا بی نهایت دوست داشتنین :)))) نکته مشترک اف چهار ها که خیلی قابل توجهه اینه که همه ی اعضا هر چه قدر هم با هم مشکل داشته باشند حتی اگه هر دوشون از یه دختر خوششون بیاد باز هم هوای همدیگرو دارن و در اوج قدرت، مظلومیتی که دارن اینه که جز همدیگه کسی رو ندارن... پس فکر نکنین دیدن این سریالا وقت تلف کردنه دوستی درس مهمیه که این سری سریالای اف چهار بهمون میدن... چیزی که این روزا شاید بیشترمون از دست دادیم... باغ شهاب سنگ یه سریال چینیه نه کره ای برای همین شاید اولش مثل من از زبون چینی خوشتون نیاد ولی خیلی سریع بهش عادت می کنید.
روی هازولی هم کراش داشتم! بار اولی که دیدمش... از شانسای هم متنفر بودم... هنوزم متنفرم! ولی سبک زندگیشو دوست دارم! فکر کن دوزار ته جیبش نیست تا تقی به توقی میخوره با دوستاش میره سفر خارجه:| مامان و باباشم انقدر روشن فکرن که میذارن دوز پسرش شبو خونشون بمونه:| 😹ㄱㄱㄱㄱㄱㄱ پسر شاخ دانشگاه عاشقشه(سه) اون یکی پسر شاخ دانشگاهم هواشو داره(لی) :||||| کلا خرشانسه... حالا خوبه حوصله کپشن نداشتم چقدر فک زدم:|
سریال چینی یا کره ای؟
پ.ن: یا برین ببین یا بازم برین ببینین! :|

──── ♡ ────