این کتاب براساس فیلمی به همین نام نوشته شده‌؛ و طبق باور شبه علمی "قانون جذب" مدعیه که افکار ما میتونن مستقیما دنیای ما را بسازن! یعنی ما به هر چیزی که فکر کنیم و انرژی بدیم چه مثبت و چه منفی اون رو به زندگیمون جذب می کنیم.
کتاب در هر فصل راز رو در مورد موضوعات مختلفی توضیح داده که از فصل های آن میشه به آشنایی با راز، چگونگی کاربرد راز در زندگی، توانمندی راز، راز در جذب ثروت و روابط و... اشاره کرد؛ که در هر فصل در مورد این که چگونه می توانیم قانون جذب رو در این موضوعات به کار ببریم توضیح داده.
این کتاب به ۴۴ زبان ترجمه شده و ۲۱ میلیون کپی آن فروش رفته‌.
جنجال های زیادی در مورد این کتاب وجود داره که بعضی ها معتقدن ازش نتیجه گرفتن و بعضی ها میگن چنین چیزی از ریشه و بن غیر علمی و غیر منطقیه!
شما جزء کدوم دسته اید؟
من خودم جزء اون دسته ای هستم که میگه این کتاب قرار نیست معجزه خاصی در زندگیتون بکنه یک شبه شما رو ثروتمند بکنه یا تو یک رابطه عاطفی همه چی تمام قرار بده؛ اما میتونه دیدگاه و نگرش شما رو به زندگی مثبت و امیدوارانه تر بکنه.
من شخصا تو برهه ای از زندگی که سرشار بودم از انرژی منفی و استرس این کتاب رو برای خوندن انتخاب کردم و اغراق نکردم اگه بگم باعث شد که به آرامش، صبوری و مثبت اندیشی بیشتری برسم.
──── ♡ ────
📚نام کتاب: راز
✒نام نویسنده: راندا براون
📝نام مترجم:
📖نام انتشارات: نسل نو اندیش
──── ♡ ────