ملت عشق کتابی که بهم آرامش داد!

دلیل این که خوندنش رو به تاخیر می‌انداختم این بود که

فکر می‌کردم ممکنه با خوندنش حوصله‌م سر بره

یا یه همچین چیزی، ولی بر خلاف تصورم نه تنها حوصله‌م سر نرفت

بلکه نتونستم لحظه‌ای از خوندنش دست بکشم یا وقتایی هم که نمی‌خوندمش از فکرش بیرون بیام!

شبا موقع خواب به حرف های شمس تبریزی  و عزیز.زهارا فکر می‌کردم و

روزمرگیای خودم یا شاید آینده ای رو که ممکنه برام پیش بیاد رو با زندگی الا مقایسه می‌کردم.🎶

سطر به سطر ملت عشق آرامش خاصی رو بهم داد.

انگار همون‌طور که الا از حرف های شمس و عزیز آرامش می‌گرفت، منم از این کتاب آرامش می‌گرفتم.😊

حرف ها و رازهایی که شمس از عشق، تفسیر قرآن و زندگی می‌گفت برام لذت بخش بود.

دروغ چرا بخش مربوط به زمان قدیم رمان رو بیشتر دوست داشتم ولی تغییرات جسورانه و تابوشکنانه زندگی الا هم برام جذاب بود.🌟

به نظر من ملت عشق واقعا یک کتاب فوق‌العاده عالی و لذت‌بخشه که می‌شه کمبودهای اون رو نادیده گرفت و

بی‌نهایت از خوندن اون لذت برد.

هنگام مطالعه ملت عشق احساس خوبی داشتم و به همه دوستان پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو مطالعه کنند و لذت ببرند.💎
────♡────
📚نام کتاب: ملت‌عشق
✒نام نویسنده: الیف‌شافاک
📖نام انتشارات: فانوس‌دانش
📒مترجم: محمدجواد‌نعمتی
────♡────