این کتاب رو به صورت چاپ شده به سختی می‌تونید پیدا کنین و خود من هم فایل پی دی افش رو خوندم که خود جناب موسوی فایل پی دی اف رو داخل کانال گذاشته بودن تا مخاطب‌های داخل ایران به راحتی بتونن بهش دسترسی داشته باشن.

البته اگه موقعیتش رو دارین توصیه می‌کنم جهت حمایت از نویسنده کتاب رو از سایت آمازون خریداری کنین. از اون جایی که تو ایران آمازون تحریم شده و ما بهش دسترسی نداریم خب من خودم نتونستم بخرم ولی اگه شما ساکن جایی غیر از ایران هستین حتما این کار رو بکنین؛ چون هیچ فایل پی دی افی جای کاغذ رو نمی‌گیره حداقل برای من! (با احترام به درختان عزیز!!!). حالا بگذریم.

“گفتگو در تهران” داستانی در سال ۸۸، حول محور سیزده شخصیت و در پایتخت ایران، #تهران اتفاق می‌افته. داستان روایتی غیرخطی و سیال داره و محدود به فضا و زمان خاصی نمی‌شه.

یکی از خوبی های رمان اینه که تو نگاه اول [و در لایه‌ی سطح کار] ما با یه عاشقانه‌ی سیاسی طرف هستیم؛ اما در بطن، این رمان تجزیه و تحلیلی عمیقه از نسل معاصری که تو کشورهای درحال توسعه زندگی می‌کنن. یعنی رمان می‌تونه یه کتابخوان معمولی (مثل من!) و یه کسی رو که به ادبیات حرفه‌ای مسلطه؛ هر دو رو همزمان راضی نگه داره که به نظرم این یکی از ویژگی‌های جالبشه.

درک نثر رمان، غیر خطی بودنش، فضاسازی و شخصیت پردازی و در کل روند داستان رو شاید هر مخاطبی نتونه درک کنه ولی خب من شخصا دوسش داشتم و آرزو دارم یه روز قلم من هم اونقدر پخته بشه که بتونم یه داستان غیر خطی و سیال بنویسم!❤